Deken en beertjes

Vandaag heb ik lekker vrij, dus kan ik mooi mijn tijd doorbrengen achter de naaimachine:) Vanochtend even bezig geweest met mijn andere deken.


Er moeten nog twee randen aangezet worden, namelijk een witte met roze sterretjes en een rood geruite rand. Ik heb diverse stofjes gebruikt, waaronder stofjes van Tilda.

Ook heb ik de afgelopen dagen twee beertjes gemaakt, kijk:




Momenteel ben ik bezig met twee bruine beertjes. Ik ben nu aan het wachten op mijn nieuwe stofjes, zodat ik de beertjes af kan maken. Op de site van de Stoffenkraam (de link kun je vinden bij mijn favoriete sites) is er uitverkoop, dus ik heb even flink ingeslagen!!

1 reacties:

  1. Wat een mooie quilt ben je aan het maken ik zie er tilda stofje in :-D en je beertje zijn geweldig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen