Teckel

Eindelijk is de teckel, die ik op bestelling heb gemaakt, af! Zie hier het resultaat:



6 reacties:

  1. Wat een prachtig diertje... de ontvanger zal er vast reuzeblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke teckel en je pip deken is geweldig geworden. De stof van je kussentjes zijn geweldig, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is de teckel gaaf geworden helemaall leuk met die stofjes!!! GEWELDIGE keuze!
    moet 'm ook maar eens maken heb al heeeel lang het patroon liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben al heel lang op zoek naar een leuk tekkelpatroon

    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben op zoek naar een leuk teckelpatroon!
    Zou ik het van je kunnen overnemen of kopen?
    Alvast bedankt, ik vind hem super!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen