Stofjes en hartjes

Vandaag heb ik een paar nieuwe stofjes gekocht bij Harry stoffen. Ook heb ik een aantal huidskleurige/witte stofjes besteld voor de lijfjes van de Tilda-poppen/dieren. Ik hoop dat die stofjes snel binnen komen.. 


Verder heb ik vandaag, wat betreft het creatieve;), weinig gedaan. Ik heb nog wel mijn voorraadje hartjes uitgebreid, kijk:


Etagère met hartjes

de blauwe hartjes


de roze hartjes
Voor de hartjes heb ik diverse stofjes gebruikt, waaronder ook die van pip studio. Momenteel ben ik bezig met de beertjes uit één van de Tilda-boeken. Over drie weken heb ik weer colleges, dus dan kan ik, helaas, veel minder tijd doorbrengen achter de naaimachine! :(

2 reacties:

  1. Hoi Anne leuk dat je ook een tilda fan bent ik ga je ook volgen groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die hartjes, erg leuk dat je er een kartel randje aan gemaakt hebt! Geeft het nog wat extra's. Ben benieuwd naar je beer!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen